pondelok 30. januára 2012

Krevety s mini hriankami - mnamkove


Tato super mnamka je urcena pre vsetkych milovnikov morskych priseriek. Je to take jednoduche, ze jednoduchsie to uz ani nemoze byt. Vysledny efekt je vsak mnamozny. K tomuto receptu naozaj netreba viac slov, podme radsej na postup:
Ingrediencie:
krevety ( mnozstvo podla potreby, u mna 220 g)
2 PL majonezy
2 PL smotany ( prip. biely jogurt, u mna Greek style )
1 PL citronovej stavy
1 PL posekaneho cerstveho kopru ( mozno nahradit estragonom - tarragon)
sol,biele ml. korenie
1-2 struciky cesnaku
bagetky
olivovy olej

Postup:
krevetky vhodime do vriacej vody a 2 minuty povarime. Scedime vodu a nechame vychladit. Smotanu zmiesame s majonezou, pridame ochladene krevety, citronovu stavu, posekany kopor, sol, korenie. Zamiesame a mame hotovo. Hovorila som , ze je to jednoduche, ale mnamkove.


Bagetu nakrajame a potrieme olivovym olejom do ktoreho sme pridali prelisovany cesnak. Zapecieme v grile alebo v rure.


Krevetky podavame na opecenej bagete -mini hrianke.




Dobru chut !










9 komentárov:

  1. toto muselo byt superske!!! ja krevety zboznujem!!!! na obrazku to vyzera tak lakavo, mnam mnam mnam!!! este aj teraz na ranajky by som si to dala...uz nemate? ;o)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Aj ja krevety dosť môžem, aká skvelá večeraaa.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. jednoduche,ale urcite dokonale..mnam,Adka:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ach, keby si vedela, ako som musela pregĺgať, keď som tento článok čítala a fotky videla...

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Nádhera, to je přesně pro mne! :-) Jednoduché, vynikající, krásné - v podobném duchu bude asi valentýnská večeře :-)
    Měj se krásně
    P.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Achjo, já už se musím přihlásit do Makra, abych si tam mohla pro pořádné krevety, tohle je přesně moje chuť. Krása

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Je to krasne, a i kdyz jsem poradne morske plody a podobne nikdy neochutnala, tak pro me hodne lakave :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. super recept, jednoduche, rychle a hlavne chutne. casto ho robim aj navstevam, zatial kazdemu velmi chutilo. dakujem, dakujem a este raz dakujem

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Vyzerajú veľmi lákavo:)vďaka za ďalší skvelý recept.

    OdpovedaťOdstrániť

Dakujem za kazdy komentar, aj negativny:)