nedeľa 8. júla 2012

Plnene kosicky z tortilly




Robili sme si s dcerou gyros a zvysili sa mi tortillly. Nechcela som ich zamrazovat, tak ma napadlo takto ich zuzitkovat. Boli chutovo vyborne, len manzel skonstatoval, ze pre neho je tam vela plnky a malo cesta:) . Vraj som to mala robit v tych chlebovych kosickoch ako v minule. Pointa vsak bola v tom, ze som potrebovala  zuzitkovat zvysne tortilly:))). U nas taketo lakocikny su dost v kuzrze, takze nabuduce urcite dam menej plnky. Je to  nenarocne na pripravu a rovnako aj na suroviny. Za par minut vycarujete skvelu mnamku, ktorou pohladite bruska nielen svojich najblizsich, ale aj  necakenej navstevy.


Ingrediencie:
rozpis na 12 kosickov

4 tortilly
5-7 ks sampinonov
1/2 poru
1/2 cervenej papriky
2 PL oleja,
sol, korenie
200 g cheese cream ( mozno nahradit napr. Bambinom)
50 ml kyslej smotany ( u mna 3 PL greek style jogurt)
50 g tvrdeho  syra
1 vajce

Postup:


Z tortilly vykrojime vykrajovatkom vacsie kruhy ( mne vysli 3 z jednej) a vylozime nimi formu na muffiny. Pripravime si plnku: na oleji orestujeme  na kruzky nakrajany por, pridame na drobne kocky pokrajane sampinony a farebnu papriku. Osolime, okorenime. Podusime do makka, odlozime trochu ochladit.Syr,smotanu rozmiesame s vajickom, pridame postruhany syr, zamiesame. Nakoniec pridame podusenu zeleninovu zmes, zamiesame a plnime pripravene kosicky. Dame zapiect v rure na 180 stupnov C asi 10 minut.











                               Dobru chut!

12 komentárov:

  1. Veľmi dobre to vyzerá a určite aj tak chutí :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Zaujímavé, určite chutili. Našla som si teraz aj tie v toustových chleboch, lebo som ich doteraz akosi prehliadla. Nuž, čo je dodať. Teba to varenie (na rozdiel odo mňa) baví :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. výborný nápad a nádherné fotky, samozrejme aj výsledok! :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. TO JE NENI FAYR MAM HLAD JAK VLK A CO MAM FOTKY A ZALUDEK KROUTI :JESSES MOC DOBRY CO OD TEBE TADY VIDIM HEZKY TEBE ZDRAVIT HLADOVA KARIN

    OdpovedaťOdstrániť
  5. urcite niekedy urobim, vyzera to supersky! vcera som robila bravcovu panenku s bazalkovou omackou, dakujem za receptik, velmi nam chutilo!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. ake mile chutovecky,Adrika :) ty sa vies vynajst !!!

    OdpovedaťOdstrániť
  7. není nic lepšího než do křupava vypečená tortilla. Určitě musím vyzkoušet :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Oh I love a blog about food and recipe!
    I love your blog! And those pictures look good!
    I'm following you now (:

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Dobry den, chcem sa spytat, ci ste mafinovu formu predtym aj vymastili a ci sa tortila neprilepila. A aky je priblizne priemer vykrajovacky, neviem to odhadnut z fotky :) Dakujem za radu aj za recept, chcem ho vyskusat :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mily anonym, myslim, ze somvamuz odpovedala na najrecept.sk :)....formu som nemastila a vykrajovatko ma priemer 15 cm:)...pekny den vam zelam

      Odstrániť

Dakujem za kazdy komentar, aj negativny:)