štvrtok 26. júla 2012

Prispevky od vas...

Velmi ma potesili fotecky od Janky, ktora sa inspirovala na mojom blogu tortou Kilimandzaro a pretvorila si tento receptik na  velmi efektne rezy. Janka tvoje rezy vyzeraju vyborne!!!! Dobra inspiracia aj pre inych. Skvela praca!



Janka sa inspirovala aj skvelou tortickou Pavlova s uzasnou plnkou. Som velmi potesena, ak receptami na mojom blogu inspirujem aj inych. To je ten dovod, pre ktory som sa rozhodla zalozit si a viest  tento blog.  Som toho nazoru, ze dobre veci si netreba nechavat iba pre seba, ale treba  ich  posunut dalej. Janka dakujem za fotecky a verim, ze mi aj v buducnosti zachovas svoju priazen.




1 komentár:

  1. výborná inšpirácia aj takto vyskúšať, Janke sa tiež krásne vydaril a aj tortička! :-)

    OdpovedaťOdstrániť

Dakujem za kazdy komentar, aj negativny:)