sobota 29. septembra 2012

Tuniakovy salat s kari korenim - vysoko navykovy:)

 





Citala som, ze Matka bola na navsteve u Zuzky a okre inych  dobrot jednym z dobrotok, ktore Zuzka pripravila bol aj tento tuniakovy salat s kari korenim. Matka ohodnotila tento salatik ako prudko navykovu zalezitost. Tak som si precitala recept a zaujal ma. Preco? Lebo milujem tuniaka, milujem kari, milujem vlastne vsetky ingrediencie, ktore tento salatik obsahuje. Mimochodom  zeler znizuje krvny tlak a vsetky ingrediencie som mala doma, tak reku, ked ho Matka tak vychvalila, tak preco nevyskusat? Ked som urobila dip, tak moj hlavny testovac si vypytal este jednu testovaciu duplu... No, tak je to na dobrej ceste, pomyslela som si... Vsetko som urobila presne podla Zuzkinho receptu... A viete co? Poviem vam, ze Martinka mala pravdu. Tento tuniakovy salat s kari korenim je naozaj VYSOKO  NAVYKOVY..... Tak sup, sup a vyskusajte ho aj vy....



Ingrediencie:
2x 185 g konzerva tuniaka ( ja som mala vo vlastnej stave)
3 zelerove stonky
1 vacsie  jablko
1 mensia cervena cibula
hrst hrozienok
na dresing :
2 PL majonezy
2 PL bieleho jogurtu  ( u mna creme fraiche)
1 PL dijonskej horcice
1 PL mangoveho catni  ( mango chutney)
2 KL kari korenia

Postup:
Do vody dame namocit hrozienka. Zelerove stonky, jablka ( ocistene) , cibulu pokrajame na velmi drobne kocky a dame do misy. Hrozienka  a tuniaka scedime. Pridame k ostatnym surovinam. Tuniaka rozdrvime  na mensie  kusky a pridame do misy , opatrne premiesame . Z majonezy, jogurtu, catni, horcice, kari korenia  vymiesame dresing, ktorym prelejeme salat a opatrne premiesame. Najlepsie drevenymi varechami. Odlozime do chladnicky schladit aspon na 3-2-3 hodiny. Je super aj samotny, ale mozeme podavat s bagetkou alebo hriankou.






Prajem skvely chutovy zazitok! Minimalne taky, aky sme mali aj my ... :))))

4 komentáre:

  1. vyzerá zaujímavo, pošli jednu porciu na degustáciu, bože jak tu slintám.........

    OdpovedaťOdstrániť
  2. tak toto musim vyskusat :)
    babinka ek

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Aďka ledva som oči otvorila a takéto dobroty ... tuniačika my veru môžeme a aj máme často,recept ukladám, pa

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Aďka pastva pre oči , nádherne nafotené .Recept určite vyskúšam , vyzerá lákavo .

    OdpovedaťOdstrániť

Dakujem za kazdy komentar, aj negativny:)