nedeľa 21. októbra 2012

Kuracie rolky a mrkvova zemiakova kasa






Aj vam sa stava, ze neviete co varit? Tento recept mi poskytla  kolegynka a som rada, ze som ho vyskusala. Je to jednoduche, rychle a mnam. Tentokrat to nie su zavitky z kuracich prs, ale z hornych kuracich stehien. Masko bolo stavnate a velmi chutne. Robila som k tomu mrkvovu zemiakovu kasu.  Vyborne sa  hodi k tomu zeleny salat alebo salat z uhoriek.

Ingrediencie:
700 g vykostene kuracie horne stehna ( bez koze)
250 g sampinonov
cibula
3 PL oleja
100 g sunky
3-4 vajcia
horcica
trochu cervenej kapie
zelena petrzlenova vnat
sol, korenie, grilovacie korenie

na zemiakovu kasu:
zemiaky
3 stredne velke mrkvy
platok masla ( hrubsi)
sol

Postup:

Kuracie stehna vykostime, stiahneme kozu, naklepeme. Mirne osolime, okorenime. Cibulu spenime na oleji pridame ocistene, na platky pokrajane sampinony. K podusenym sampinonom pridame nadrobno pokrajanu kapiu, sunku a kratko spolu za staleho miesania podusime.



Vajicka rozslahame v miske, osolime, okorenime ( podla chuti) a zamiesame do sampinovej zmesi. Mame urobenu sampinovu prazenicu. Nechame ochladit.

Naklepane maso potrieme horcicou, ulozime trochu plnky a zvinieme. Rolku pevnime kovovymi ihlicami alebo sparatkom.

Ulozime do pekaca, posypeme grilovacim korenim, podlejeme vodou, prikryjeme alobalom a vlozime do rury piect. Pecieme pri teplote 190- 200 stupnov C cca 1 hodinku. Skontrolujeme maso, ci je makke, odkryjeme ho a nechame zapiect sete cca 10 minut.


Mrkova zemiakova kasa. Nic narocne. Uvarime zemiaky spolu s mrkvou v slanej vode. Potom scedime a pridame maslo a spolu rozmixujeme. Je to jednoduche, ale mrkva okrem toho, ze pekne sfarbi kasui, tak aj chutovo trochu kasu ozvlastni.

Doteraz som robila rolky z kuracieho masa vacsinou z prs a tentokrat som prvykrat skusila z kuracich stehien. Boli vyborne, kedze masko zo stehien je ovela stavnatejsie.

2 komentáre:

  1. mnam, to vyzera velmi chutne,niekedy musim skusit,lebo popravde,ja som este na masove "roladovanie" akosi nenabrala odvahu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. rolky vypadají chutně :)
    a dát kaši do takových pusinek je super!

    OdpovedaťOdstrániť

Dakujem za kazdy komentar, aj negativny:)