sobota 23. februára 2013

Ruske plnene pampusiky



Pri tomto recepte som mala velmi velke obavy, co z toho vzidde. Nemala som chut zbytocne minat suroviny, ani vkladat svoju zivu pracu do pre mna nezvycajneho receptu ( mam na mysli cesto). Pampusiky na obrazku    pri  povodnom recepte su krajsie ako moje, ale naozaj som bola vysledkom velmi, velmi prekvapena - pozitvne. Nebudem nikoho presviedcat, ze toto je to najlepsie, co som tohoto druhu jedla, ale  moje velke obavy boli v konecnom dosledku neopodstatnene. S cestom sa velmi dobre pracovalo. Je elasticke, lahko formovatelne a co je dolezite, rozvalkala som ho bez podsypavania mukou. Plnku si mozete volit lubovolnu, podla vlastnej chuti. Hodi sa bryndza, tvrdy syr, por, bylinky a pre masozravcov aj kusok sunky by tam zapasoval. Ja som volila fetu v kombinacii s koprom. K polievke z hlivy boli vybornym doplnkom.....
Ingrediencie:
450 g polohrubej muky
250 ml teplej vody
4 PL slnecnicoveho oleja
1 KL soli
1 KL cukru

Plnka:
100 g fety  ( plnku si mozete volit lubovolnu)
cerstvy pokrajany kopor ( ine bylinky)
4-5 mensich paradajok
 olej na vyprazanie


Postup:
Vodu zohrejme na teplu ( ja som neprevarala). Pridame cukor, sol, olej a premiesame. Pridame do misy s preosiatou mukou a vypracujeme cesto. Prikryjeme utierkou ( aby neobschlo) a nechame odpocivat 30 minut. Potom cesto rozdelime na dve polovice. Rozvalkame si plat s cca priemerom 35 cm , hrubkou 2 mm a prelozime na cistu utierku. Druhe cesto rozvalkame na cca 32 cm. Mensie paradajky nakrajame na kolieska a na paradajky ulozime trochu plnky ( feta rozmiesana a pridany posekany kopor). Prikryjeme cestom, ktore sme si rozvalkali ako prve  a formickou vykrajujeme kolieska tesne okolo paradajky. Mozno preto neboli moje pampusiky take pekne, okruhle, pretoze  ja som vykrajovala trochu vacsie kolieska ako boli paradajky. Vyprazame v dobre rozohriatom oleji do zlatista z obocho stran ( ako sisky). Po vybrati z oleja dame odkvapat na papierovu utierku. Nechame ochladit a potom sa uz mozeme pusti do nich. Z uvedej davky mi vyslo 23 papmusikov o priemere 7 cm.

















4 komentáre:

  1. Jeej Adrianka robila si ich ? ja som ich nasla tento tyzden na nete (pinterest) a tiez ma ocarili...tak teda dik moc za ohodnotenie..pa prajem krasny den zuzana

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Aj ja som ich robila su super len som nevedela aké cesto tam je na obrázku v tom ruskom recepte tak som urobila klasické kysnuté ale boli aj tak chutné robila som ich s bryndzov :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Vypadá to skvěle. Našla jsem tvůj recept na topkách :) Zítra je udělám na večeři.

    OdpovedaťOdstrániť

Dakujem za kazdy komentar, aj negativny:)