nedeľa 7. apríla 2013

Prispevky od vas

Mam za sebou rusny tyzden a nadisiel konecne cas uverejnit prispevky od vas mili priatelia, ktori ste nasli inspiraciu na mojom blogu. Vzdy ma velmi potesi, ak mam spatnu vazbu od vas. Je to urcitym sposobom povzbudenie do dalsej prace a utvrdzuje ma to v tom, ze to, co robim ma zmysel. Bol to narocny, ale ale zato velmi plodny tyzden. Na blogu padol rekord v pocte novych navstevnikov za jeden den 2.376 a pocet zobrazeni stranky za jeden den 6.647 a na Facebooku padla prva 1.000 -cka  v pocte fanusikov. Uzasne. Dakujem vam velmi pekne priatelia!
Tento tyzden opat prislo aj niekolko fotografii od vas. Je zaujimave sledovat, v com nachadzate inspiraciu. Zatial jednoznacne vedu torty a zakusky. Mame to ale mlsne jazycky. No nielen mlsne jazycky, ale aj sikovne rucicky. Tak sa pozrime spolu.

Melka ma potesila fotografiami z Gastanovo-cokoladoveho  dezertu, ktory si prisposobila na torticku. Melka je velmi kreativna a ze sa jej darilo aj tentokrat isto uznate aj vy.

podla receptu: http://adkas-tastyfood.blogspot.co.uk/2012/07/gastanovo-cokoladovy-dezert-naozaj.html
v reze
Od Melky mi prisla este jedna fotografia na farebny zeleninovy kolac. Mrkvu nahradila oranzovou paprikou. Myslim, ze cely kolacik by mohol byt urobeny z pasikov farebnej papriky. Vdaka Melka za tip na nahradu cukety a baklazanu.
Inspirovala sa tymto receptom: http://adkas-tastyfood.blogspot.co.uk/2013/03/farebny-zeleninovy-kolac.html





Deniska nasla inspiraciu v cukrovinkach. Mlada gazdinka, ktora sa inspirovala tymto napadom ako zuzitkovat zvysne bielka a upiekla skvele pistaciove pusinky.
podla receptu: http://adkas-tastyfood.blogspot.co.uk/2012/12/pistaciove-pusinky.html






Lenka poslala fotografiu z torty Kilimandzaro, ktoru si upravila podla seba. Je fajn, ked je zaklad, na ktorom sa da budovat a dotvarat varenie, ci pecenie podla svojich chuti. Preto milujem to, co robim...:)

podla receptu: http://adkas-tastyfood.blogspot.co.uk/2012/06/kilimandzaro.html


Dakujem pekne dievcence urobili ste mi nesmiernu radost. Ste velmi sikovne, dufam, ze vy ste svojim vytvormi  potesili svojich blizkych.

2 komentáre:

  1. Adriana nemam sovo ty ses nelepsi kuchaska a co ty peklas nemam vic slovo jak ty ses spitze .Skoda tady neses a mas karvana ja sem u tebe den o dene .Od sirdicka tebe zdravim nemam dost cesky sovo ( Einfach du bist die beste) pa karin

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mila Karin, dakujem za tvoj komentarik...vzdy vies potesit...ja ta rozumiem :)

      Odstrániť

Dakujem za kazdy komentar, aj negativny:)