nedeľa 2. novembra 2014

Muffiny ako sovy




Pacia sa vam? Mne velmi. Poteste svoje ratolesti tymito milymi sovickami. Urcite sa radi zapoja do vyroby tychto  muffiniek. Sladka, mila, mala drobnost, ktora vycari usmev na tvari niele tym najmensim. Vela k tomu netreba. 

Ingrediencie:
12 muffiniek ( vase oblubene)
oreo keksy ( alebo ine plnene bielym kremom)
m&m's cukriky  ( na oci a nos)
100 g cokolady na varenie + 2 PL mlieka ( prip. 2 KL masla)



Upecte si muffiny podla svojho oblubeneho receptu. Ja som piekla tieto skvele muffiny. Muffiny nechame vychladnut. Zrezeme vrch, zarovname ich. Cokoladu nad parou rozpustime a nechame mierne ochladit. Oreo keksy rozdelime ( staci potocenim v protismere hodinovych ruciciek) tak, aby na jednej casti ostal biely krem, to je podklad pod oci. Prilepime jemnym pritisnutim hnedy cukrik. Cast bez kremu opatrne rozrezeme na polovicu. Muffiny potrieme cokoladou. Do este nestuhnutej cokolady prilozime oci,nos, obocie a nechame stuhnut. 
                    Prijemnu zbavu pri tvorbe tychto milych malych soviciek :).



10 komentárov:

  1. Odpovede
    1. ano aj mne sa veli paci:) .... len skoda, ze nie je moj :)

      Odstrániť
  2. Sú milé, ale asi by som sa bála aj tých milých soviciek v takom hustom čiernom lese :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Oceňujem nápad, sovy vyzerajú senzačne :-)) Teda skôr soviská :-D
    Aký je priemer tých muffinov, pls.? Ty si to asi piekla v nejakej väčšej forme...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Kristinka piekla som ich v tredicnej muffinovej forme, ale pouzila som vacsie papierove kosicky... su vysoke 4 cm, siroke 8 cm....spodok 5 cm...z toho receptu , co som uviedla mi vyslo presne 12 takychto vacsich muffin.

      Odstrániť
  4. že padla sánka....1 za kreativitu a 1 za umenie fotiť

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ivanka dakujem za tvoje krasne hodnotenie, ale je o inspiracia z netu...akurat ja som pouzila aj mini oreo ....a fotenie? to iba nahoda.....len skusam a obcas sa ako-tak zadari.....:)

    OdpovedaťOdstrániť

Dakujem za kazdy komentar, aj negativny:)