utorok 24. marca 2015

Pár čriepkov z môjho súkromia

Mili moji fanusikova, ti moji najvernejsi urcite postrehli, ze na mojom blogu pribuda v poslednom case menej prispevkov. Za vasu podporu a vernost som sa rozhodla poodkryt vam trochu pokrievku mojho sukromia. Dovodom znizenej aktivity na mojom blogu je moja prvorodena vnucka Harleen Olivia - moja najvacsia lasocka heart emoticon . Coskoro som spat v plnej parade :) 
Kuk :)  Takto ma nastajlovala teta fotografka :)


Pekne saticky mam?

Na prvej prechadzke s mojou prvorodenou vnuckou :)

Takuto torticku mi napiekla babinka k mojim dvom mesiacikom :)
torta Rocher

na tej kozusinke sa taaak sladko spinkalo :)

12 komentárov:

  1. Adrika, gratulujem k vnučke :-) Je nádherná. Nečudujem sa, že kvôli takému pokladu si sa trocha odmlčala.
    Želám jej veľa zdravia a všetko najlepšie a Vám veľa radosti z nej :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. gratulujem a užívajte si jedna druhú navzájom v zdraví, láske a šťastí :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Blahoželám, deti sú radosť a zázrak. Vnučka je prekrásna a má nádherné meno. Prajem jej veľa veľa zdravíčka a lásky.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Blahoželám, deti sú radosť a zázrak. Vnučka je prekrásna a má nádherné meno. Prajem jej veľa veľa zdravíčka a lásky.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Adrika moja, vidieť, že si to užívaš, veľmi Ti to pristane! Malá je nádherná, prajem jej a rodičom všetko dobré a hlavne veľa zdravia.
    A čo by som bez Tvojich receptov robila, si moja nekonečná studňa inšpirácie už dlhooooo veď vieš, chodím sem pravidelne či už tu je alebo nie je niečo nové.
    Len si to užívaj, drobci tak rýchlo rastú. Papa, Gabika

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Gabika, keby stastie kvitlo, tak je zakvitnuty cely svet :)....naozaj si velmi uzivam mojho maleho anjelika....skoda, ze su tak daleko od nas, ale momentalne ich mam tu, u seba, az do konca tyzdna...a mala je taka sladka, ze len ju spapat :).....dakujem za tvoje mile slovicka...pekne pozdravujem

      Odstrániť
  6. Adrika, vnučká is sooo cute :-). Nádherné dieťatko. Krásne fotečky. No a teba som nespoznala :-)). Cakala som blondínku, dlhšie vlasy... :-). Tak si to užívaj. Neviem či si postrehla a neviem aj či som ti to nepísala, máš aj môj hlas - blogerka roka :-)). Prajem krásne dni a príjemné sviatky.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Aďka, gratulujem ku krásnej vnučke! Užívajte si to spolu!

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Aďka, gratulujem ku krásnej vnučke! Užívajte si to spolu!

    OdpovedaťOdstrániť

Dakujem za kazdy komentar, aj negativny:)